Zveľaďovanie webu

21.10.2009 19:47

 Takže dnes som sa zoznámil zo službami webnode a zistil som že moja Mozlila čiastočne nespolupracuje s webnode. Pravdeže ma to zarmútilo :-( ale ihneď som začal robiť nápravy. Takže nakoniec asi budem obsah meniť v Mozille ale ankety, mapy ... budem pridávať v Exploreri.

Dnes som pridal nejaký to zákys na tému Runescape a do zložky Comand and Conquer pribudlo nejaká to hŕba screenov vlastná tvorba. Spravil som aj rubriku o mne kde sa dočítake čo som robieval a čo robievam. Na tento web som sa tešil preto lebo ostatné som spravil len na jeden účel ale tento celkovo na nick Drifter. Zajtra pribudnú nejaké to anketočky a ďaľšia hŕba vecí. O všetkom budem informovať tu v sekcii Novinky. Zatiaľ sa majte.

Drifter.


Toplist: Drifters web Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti